در شیراز کجا خرید کنیم
نوشته شده توسط : سالیان

شیراز شهر تاریخ و ادب است. شهریست که باید در آن به بقایای پادشاهی هخامنشیان سر زد و به آرامگاه سلاطین ادب فارسی یعنی سعدی و حافظ رفت. با این حال از آنجایی که بعضی از افراد دوست دارند در هر سفری به هر مقصدی، خرید کردن را تجربه کنند، در این مطلب به معرفی بعضی از مراکز خرید این شهر می پردازیم.

مجتمع خلیج فارس واقع در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، به عنوان ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا، دارای وسعتی به بزرگی ۵۰۰ هزار متر مربع است. در این مجتمع ۲۵۰۰ فروشگاه بزرگ و کوچک، سینما، شهربازی، هتل ۵ ستاره، هایپرمارکت، و سالن‌های ورزشی وجود دارد. علاوه بر فضای داخلی جذاب، فضای بیرونی این فروشگاه با حوض و آبنماهای بزرگ و زیبا و موزیکال، و ستون‌هایی که به شکل ستون‌های تخت جمشید ساخته شده‌اند، بسیار دیدنی و گیرا هستند.

مرکز خرید شیراز

مجتمع زیتون یکی از دیگر مجموعه خرید های خوب شیراز است. مجتمع ۱۲ طبقه‌ی زیتون فارس واقع در چهارراه پارامونت، دارای ۴۰۰ فروشگاه، سینمای ۳ بعدی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، شهربازی، و همچنین ۸۰۰ واحد پارکینگ است. از امکانات این مجموعه می‌توان به نزدیک بودنش به ایستگاه خط دو مترو، آسانسورهای شیشه‌ای نفربر و حمل بار، سیستم‌های امنیتی و رفاهی، فضای سبز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

هامون: این مجتمع که در بلوار ستارخان قرار داره یکی از مرکز خریدای لوکس شیراز هست که انواع لوازم لوکس و لوازم مورد نیازتون رو می تونین ازش تهیه کنین. بعد از خرید هم می تونین سری به فست فود و شهربازی مدرن این مجتمع بزنین و خوش بگذرونین.

بازار انقلاب: این بازار پر از فروشگاه‌های ادوات موسیقی و محصولات فرهنگیه که با وجود داشتن خدماتی مثل چاپ‌های دیجیتال و دفاتر خدمات تایپ و ترجمه تنها بازاریه که خدمات مورد نیاز دانشجویان و هنرمندان رو در شیراز ارائه میده.

در پایان به بازار وکیل تنها اشاره ای کوتاه میکنیم. چراکه این بازار به خوبی شناخته شده است و اکثر افراد علاقه مند به اطلاعات کردشگری آن را میشناسند. این بازار به علت شهرت و محبوبیت نیازی به معرفی ندارد، اما به عنوان یادآوری، این بازار از قدیم‌ترین و معروف‌ترین بازارهای شیراز است که عرضه‌کننده انواع سوغاتی‌ها و صنایع دستی از جمله گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، ادویه‌جات، عرقیات، عطر و بسیاری لوازم دیگر است. معماری این بازار به خصوص سقف مقرنس‌کاری دوران زندیه آن و همچنین وجود چند کاروانسرای قدیمی به نام‌های گمرک، احمدی، و روغنی، علاوه بر خرید، دیگر دلیل بازدید از این بنای قدیمی است.

مجتمع ۱۲ طبقه‌ی زیتون فارس واقع در چهارراه پارامونت، دارای ۴۰۰ فروشگاه، سینمای ۳ بعدی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، شهربازی، و همچنین ۸۰۰ واحد پارکینگ است. از امکانات این مجموعه می‌توان به نزدیک بودنش به ایستگاه خط دو مترو، آسانسورهای شیشه‌ای نفربر و حمل بار، سیستم‌های امنیتی و رفاهی، فضای سبز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.





:: موضوعات مرتبط: مراکز خرید , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: